

Bebeğim birkaç gündür bu şekilde yan yatıyor, ayaklara felan bakın rahat görünüyor :) hep soluna yatıyor böyle ama acaba böyle yan yatması zararlı mıdır yada artık dönecekde bu bir başlangıç mı çok tatlı böyle yatınca :) daha doğrusu uyurken bu şekilde uyuyor gün içinde hiç böyle yapmıyor