@Zumra_Fatma ben dahiliye dr una gidip tahlillerimde değerlerimin eksik yok denecek kadar düşük olduğunu öğrendim verdiği vitaminleri düzenli kullanınca 51 kg dan 65 kg ya çıkmıştım hem iştah açıyor hem de yediğiniz besinlerden emilim gerçekleşiyor . Uzun oldu biraz kusura bakmayın bence bi dr a gidin değerlerinize baktırın ben yine gideceğim