Damlanurrr Iki_pasa_annesi ben iki sene önce almıştım baya birşey uygun fiyatlıydi ama hepsi çöp olmuştu uzun süre kullanamadim ama şuan bende bilmiyorum nasıl bakıyorum ama sanki eskisi gibi kötü durmuyorlar ama almadan da bilemeyiz
EndlessLove_ Iki_pasa_annesi bende uzun zamandır ordan alıyorum polyester kumaş tercih etmiyorum onun dışında ürünler kumaşlar güzel memnunum
Gamzosgamzos Iki_pasa_annesi ben bir çok alışveriş yaptım hep memnun kaldım elbiseleri hakkında bilgim yok çok elbise giyen biri değilim hani malı nasıldır iç falan gosteriyormudur ama sweatshirt ve tunikleri fiyatına göre çok güzel 😊
Mira-mommy Benim sıkça alışveriş yaptığım bir site ancak ne amaçla sordunuz güvenilirlik açısından ise zaten iş Bankası alt yapılı bir site ve gayet güvenilir
Iki_pasa_annesi Mira-mommy güvenlik açısından değil cnm fiyatı diğer sitelerden uygun kumaş açısından sordum mesala tofisa ucuz ama kumaşları kötü o yüzden
Mira-mommy incir-receli ashshahs çok pardon ya 😂 uykusuz anneler kulübü başkanı olarak bayrak sallamışım 😂😂