Kızlar bebegım 1 aydır hasta salgından dolayı yoğun ıshal kusma vardı o bıttı sımdıde çok kötü öksürüyor ve burnu göğsü fıln hepsi tıkalı iğne buhar hep yapıldı ama gecmıyor Antibiyotık vermeye de korkuyorum ıshalden yeni kurtulduk size şunu sorcam ıshal yapmayan Antibiyotık varmı?