tomvejerry soğan sarımsak hakkında bilgim yok ama bebeğiniz 3 aydan küçükse gaza yapacak bişey yok bizimkide gazlıydı 2.ayında felan rahatlasık şimdi 4 aylık oldu alttanda üsttende rahatca çıkarıyor, ben emzirirken çok kimyon içtim hiç fayda etmedi sözde kimyon gazı alır diyorlar, kuzenim hiç esirgemedi mesela gaz yapan yiyeceklerden yedi kısıtlamadı kızında gaz problemi yoktu 🤷🏻♀️