Azra_4444 Bizle aynı tarihle dogan var mı, bizim bu ara gündüz uykumuz yok nerdeyse sizde durumlar nasıl?
Begu Benim kiz da 1 nisan dogumlu, gunduz habire uyumak istiyor ama gece uyumuyor mesela suan cin gibi uyanik :)