Demet97 Merhabalar bebeğimin TSH değeri yuksek çıktı 14.06 bundan sonraki surecte n oluyor başına gelen var mi
Bebetonunannesi16 Demet97 benim bebeğimde topuk kanında anladılar şuan 9.5aylık ilaç vercekler korkma ilaçları verince bi sıkıntı olmuyo dedi dr
Merveio14 Demet97 Geçmiş olsun canm korkulacak bişi yok Benmde kızımda çıktı 2. Kez kan verdiğimizde geçmişti çok şükür bolca emzirin sonraki kan alımında sonuç temiz çıkacaktır Yüksek çıkarsada ilaç veriyorlar merak etmeyin annesi