MeteYmen_Annesi Kızlar lekelenme dahi olsa hapa başlıyoruz değilmi adet başlangıcı sayılıyor değilmi çabuk aydınlatın beni geç kalmak istemiyorum😂
MelisasMom MeteYmen_Annesi ben yasmin kullanıyordum sdetin en geç 5. Gününe kadar içmem gerekiyordu ama doktorunuz regl olunca dediyse başlayın bence doktorunuzun dediği gibi
MeteYmen_Annesi etikaram7 bana adet başlayınca dedi ama Qlarista aldım bende acaba yanlış mı hatırlıyorum
MeteYmen_Annesi MelisasMom lekelenmem başladı ama öyle adet gelmedi yani korktum açıkcası ilk kez kullanacağım bunu