Hüma da dogum yaptım o kadar olumsuz yoruma ragmen cahit beydi doktorum oo kadarr memnun kaldim ki anlatamam resmen kardesi gibi davrandi dogumda oyle guzel moral verdi ki cok zor acilmam olmasına rağmen doguruverdim ebeler desen cok sevdim cok iyilerdi mesaisi bitenler ertesi gun arar haberini aliriz diye dua ede ede gittiler ben doktorumdan da ebelerden de cok memnundum ALLAH razı olsun onlardan