Nazlimu_ 3 yıl önce yaptırdım birine dümdüz oldu. 4 ay kadar kullandım. Parlıyordu falan. 2 yıl önce başka yerde yaptırdım. Kepek doldu saçım dbe yapmış galiba. Ve 1 ay falan anca kullandım. Ki öncekine göre çok pahalı yerdi. Yaptırdığın kişi önemli yani.