Merhaba 20 aylık ikizlerimle 11 saatlik yol gittik gece yolculuğu tercih ettik uyumaları açısından ve gerçekten bizim için çok rahat oldu uyanik olduklari süreç baya aza indi onda da mola verdik, sevdikleri çocuk şarkılarını açtık o şekilde idare ettik 🤗 benim tavsiyem gece yolculuğu tercih etmeniz 🤗