Günaydın herkese. Bebeğim 17 aylık olmak üzere. Emziği sadece uykuya geçiş için kullanıyoruz bir de bazen arabada durmazsa, tek kullandığım zamanlarda veriyorum. Onun haricinde aramıyor. Ama eylül ayında yarım gün kreşe başlayacak, başlamadan bıraktırmak istiyorum. Tecrübeli annelerden yardım bekliyorum. Denemek istiyorum ancak cesaretim yok 🥲 Uykuya geçişte kullandığı için zor olur mu bilemiyorum.