Kizlar merhaba. Diyarbakır a yeni taşındım. Ocağım var fakat Arçelik servis pazartesi günü gelip kuracağını söyledi. 2 yaşında bebeğim var doğru düzgün bir şey yemiyor. Tek yediği çorba bu sıralar ama onu da restoranlarda bulamıyorum ve yapamıyorum Ocak olmadığı için. Bana öneri verir misiniz başka ne yapabilirim? 😔😔