Merhabalar kızımın 2 gündür geçmeyen ateşi var. 18 aylık. 2 gün önce 18 ay aşısını yaptırdık. O yüzdendir dedim calpol + pedifen dönüşümlü verdiğim halde etkisi geçince tekrar çıkıyor ateşi. En son gece 39 u geçince ateşi acile gittik serum taktılar. Gece boyu en fazla 37-37,5 a çıktı ateşi ama sabah yine 38,5 oldu. Acildeki doktor ateş tekrar ederse soğuk uygulayıp duşa sokun dedi. Onun dışında nasıl düşürebilirim başka