Kızlar 4 aylık bebeğim var faranjit oldum. Çok kotuyum. Dün gece 6 saat emzirmezsen serum yapayım dedi doktor yaptı geceden beri en az 5 tane üst değiştirdim çok terledim ama kızım öyle huysuzluk yapıyor ki asla dinlenemiyorum. Birakabilecegim kimsemde yok. Çabuk geçmesi için önerileriniz neyse alırım çok iyi gelir .