anne905 bizimde öyle oldu canım. 6. Hastalık mis. Yüzünde öyle olmuştu, ertesi gün dahada çoğaldı sonra sönüyor yavaş yavaş. Ilık banyo çok iyi geliyor. Bide alerji şurubu yazdı, gece yatarken içir rahat uyur demişti. Doktor bize hiçbir çocukla temas ettirmeyin bulaşıcı dedi .haberiniz olsun. Dışarı bile çıkarmadım ben iyileşene kadar