kahvekolik__ Kızlar bebeğim 6 aylık aşı oldu.. 4 gündür ateşi var. Dün 39.5 ile hastaneye gittik serum aldı düştü ama şimdi hala devam ediyor.. vücudu arı peteği şekli almıştı derisi 6 gen.. neden olur acaba..
Ozlem2904 kahvekolik__ arı peteği şekli m? Ilkkez duyuyorum foto atabilir misiniz? Oğlum hiçbir aşıdan ateşlenmedi huysuzlaniyordu biraz sadece. Aşıdan olup bu kadar uzun süreceğini zannetmiyorum bence başka b Dr a götürün
kahvekolik__ Ozlem2904 dün o şekildeydi şimdi yok ama altıgen olmuştu her yeri kolu bacağı.. benim oğlum çok tepki veriyor aşıya 4. Aşı aynı şekilde ateşlendi hepsinde ama ilk kez bu kadar üzüm sürdü