Sevgimelegim Ankarada özel hastanede 750 tl ye yaptırdık sünnet edecek doktoru kendimiz seçtik biz başhekimin olmasını istedik o yaptı ve çok rahat geçti ağlamadı sonlara doğru ağladı oda oğlum yatmayı sevmiyor bide acıktı diye ben çok şaşırdım baştan sona kadar ağlar diye bekledim ama çok şükür son 5-10 dk ağladı