Merhaba herkese, kızım 3 ay 22 günlük ve kalça çıkığı var. Bugün doktora götürdük pavlik bandajı taktılar baktıkça içim gidiyor. Çok ağladı çok huysuz oldu. Napacağımı bilemiyorum. İnter etem bayaga baktım farklı bandaj türleri var acaba bizim banfaj mı sıkıntılı. Çok zorlanıyorum. Lütfen kullanam varsa yardımcı olabilr mi😔🙏