Ilkbebek tamam ama benim bebeğimde böyle gece en az iki kere beslenir her çocuk aynı değil ki doktor dedi 2 yaşına kadar patron o ne zaman ne kadar yemek isterse yiyecek diye. Yani gece beslenmesini kesip kesintisiz uyku her çocuk için geçerli olmuyor maalesef atak haftasında olabilir diş çıkartıyor olabilir. Teknolojik aletlere fazla maruz kaldıysa beyni çok uyaran aldığı için uyumuyor olabilir. Mesela ben bu ara iş yapacağım diye televizyon süresini fazlaya kaçırmışım çocuk bildiğin uyur gezer gibi doğru düzgün uyduğu yok dedi kalk bütün evi geziyor