Arkadaslar bebeğim 1 ay 21 günlük gece emzirmeyw kaldırıd. Yanıma yatırdı. Yatarak emiyodu saate bakmak için telefonu aldım yan yattıgı için elimden Kaydı cokta dikkat ederim aklma da sürekli gelir böyle seyler aslnda kafasının sol kısmına düştü tamda bu aksam saçlarını kazıtmıstım baktım ufak bi sislik var ama ağlamadı hiç irkildi sadece bi emmeye devam etti hiç tepki vermedi bi sorun olurmu uykusuda agırr 2 3 saat uyanıkta tutamıyorum basına gelen var mı