2 hafta önce boynumda ve kulağımda ağrı başladı önce düzleşmeden sandım çok ileri düzleşmem var kulağım ağrıyınca kbb gittim ilk başta kas spazmı kulağa vurabilir dedi hap yazdı gönderdi geçmeyince 2 gün sonra tekrar gittim bu sefer lenflerde biraz şişme var ultrasonla bakalım dedi bide hemogram kan değerime baktı kan değerim güzel ultrason yapan kişide kötü bişey görmüyorum lenfadenit dedi lenf intihaplanması 13 mm dün içime sinmedi arkadaşımın önerisiyle iyi bir dahiliye doktoruna çıktım oda lenfoma (kanser) gibi durmuyor biz yinede bütün değerlerine bakalım dedi 8 de kan vericem 10 bçkta çıkarmış ne olur bu kardeşinize dua edin 2.5 yaşında oğlum var beni anneler anlarsınız çok korkuyorum hepinizin duasına ihtiyacım bar bu mübarek günde kimin duası kabul olur belli olmaz allah razı olsun