Çok geçmiş olsun biz emanetciyiz Allah korusun siz de dikkatli bakın yüksek değilse de yatak birsey olmaz çok post açıldı kimisinin çok ileri düzeyde kimisne hiçbir şey olmuyor şuan siz yanınızdasiniz ilk gözlemleri yapın 3 yada 4 saatte uyumamaya çalışsın tamam birseycik olmaz Allahin izniyle