Bnm kızım 3 gündür hasta 2 kere doktora gittik 1 gece kaldık çocuk serumla birazcık gözünü açtı ne yemek yedi 2 gündür ağzına su bile içmedi düşünün şuan da ateş yok ama çok huzursuz ara ara kalkıyor su veriyorum uyanıyor sallıyorum tekrar uyutmaya çalışıyorum Bn perişan oldum o kadar bitkin yorgunum ki kendimi düşünemiyorum ama kötü olsaydım herhalde ayakta duramazdın yada annelik iste çocuğum için ayakta durmaya çalışıyorum