yeniannee5 Bebeğimin ateşi 36.9 - 37.4 arasında gidip geliyor. Ateşi var mı ne yapmalıyım yardımcı olur musunuz 😕
azra1616 Dikkatli olun lütfen salgın var ateş,kusma ,işgal evde calpol vs varsa kullanın sürekli gittiğiniz Bi doktordan bilgi alın ateş düşer inşallah çok geçmiş olsun bu arada hastaneler dolu ondan ötürü ateş düşer inşallah da gitmek zorunda kalmazsınız
Ardarya001 Ateş normal geldi bana da 37 buçuk üstüne çıkarsa rahatsızdır hava çok sıcak tek ince tulum ile yatıyorıyorum ben ona rağmen terliyor kafası sıcaklıyor havlardan yani.