Senden-bokolmaz
Bende 15 senedir epilepsi hastasıyım ama hiç bu yüzden ölürüm diye korkum olmadı. Ecel gelince yapacak bir şey yok tabi hepsi sebep🤷🏻♀️ Dedeniz nöbet esnasında uzun süre oksijensiz kaldığı için vefat etmiştir büyük ihtimal, başınız sağolsun. Epilepsinin çok farklı nöbet çeşitleri var ama ellerde titremeyi duymadım yinede bi nörolojiye görününce sebebini araştırırlar illaki.
Epilepsinin genetik olmadığını söylüyor benim doktorum. Ailesinde hasta olmayan insanlarda risk nasılsa, hastası olan birinin riski de aynıdır demişti ben hamilelikten önce konuştuğum zaman. Siz içinizi ferah tutun ellerinizdeki titreme için bi aile hekiminize danışın belki sadece şekeriniz düştüğü için titremeniz oluyordur🤷🏻♀️ O sizi daha doğru yönlendirir hangi bölüme gideceğiniz konusunda.