Merhaba yeni doğan bebeğim var 10 günlük henüz düne kadar normal tuvaletini yapıyodu dür gece sümüksü bir tuvaletini yaptı ve hala tuvaleni çıkmadı 24 saat oldu beslenmesi güzel bi sıkıntısı yok ama ıkınıp duruyo çok ağlıyor. Ne yapmalıyım bu durumda yardımcı olur musunuz