‼️ ACİL
BAŞINA GELEN VARSA LÜTFEN YARDIMCI OLUN
2.ay aşısını bugün yapıldı 3 aşı birden oldu. doğru düzgün uyumadı bugün. Gündüz yarım çay kaşığı calpol verdim. bu saat oldu hala uyumadı uyuduğu zamanda yarım saat bile olmuyor. tekrar da şurup vermeye korkuyorum ilaç sonuçta ve çok küçük