Kızlarr oğluma 3 numara sleepy bez kullanıyoruz elimizde bir tane 3+ bez vardı yani ondan bır tık büyük diye bildiğim bu akşam arasındaki farka bakmak için hem deniyim diye açtım ama 3 numaradan daha küçük geldi bende kullanmaya başladım acaba büyük mü ben mi fark edemedim arasında tam olarak nasıl bir fark varr şuan için oldu onda sıkıntı yok sadece merakımdan soruyorumm 😊