p_ozget16 Merhaba anneler 15 aylık oğlum var bebek arabamız çok hantal tekerlekleri bizi çok yoruyor 4baybınin başka bir araba almak istiyorm ama ne alacağımı bilmiyorm bide maddi olarak çok zorlamayacak orta yollu varmıdır bir öneriniz memnunum arabada yer kaplamıyor hemde yapabilende olursa çok sevinirim baston mu alsam ne alsam bilemiyorm bastonlar kolay fakat böyle sanki görüntüsü bir değişik geliyor ama tecrübeli annelerden bilgi aldırsam çok sevinirim
MeetJoeBlack p_ozget16 biz de joie chrome kullanıyorduk. Çok rahat ama büyük bir araba , bagajı komple kapatıyordu diye kabin boy aldık, chicco Goody plus. Çok da memnunum , hem rahat hem de katlanınca küçük oluyor.
sarmaliklahana p_ozget16 22 aylık kızım var 20 haftalık hamileyim. 4 ay önce civilden baston bebek arabası aldık onu kullanıyorum cok pratik hafif. Yeni dogan bebiş için travel sistem vardı onu sildim temizledim kaldırdım onu kullanıcam. Büyük kIım baston bebek arasında olacak
-Aras- Tam miktar ne kafanizda bilmiyorum ama ben şuan Pierre Cardin yoyo arabasini kullaniyorum aşırı memnunum kabin boy deniyo katlamasi taşıması çok kolay tek elle katlayıp acilabiluyo ve çok hafif bi araba kullanimida sürümü deçok güzel katlayinca valiz gibi cekerek surebiliyosunuz
p_ozget16 -Aras- şimdi baktım çok teşekkür ederim çok beğendim görüntüsünü de peki tekerlekleri nasıl acaba
-Aras- Ona benzer başka markalar da var ama bi çoğunu denedim en rahati bu baston tavsiye etmem yengem kullandi cok rahatszi acmasi ayri dert kapamasi ayrı düzgün gitmiyo zaten o da bizim arabayi bi kere denedi ondan almaya karar verdi
p_ozget16 -Aras- baston arabalar belki rahattır ama görüntü olarak sanki her an kırılacak gibi geliyor bana
-Aras- p_ozget16 valla ben herseyinden memnunum çok büyük değil tekerleri ama sağlam baya zaten büyük olmasin arabada çok büyük değil heryerden rahatlikla geçiliyo bide dedigim gibi sürmesi çok kolay oraya buraya dönmüyo tekerleri
-Aras- p_ozget16 valla baston arabalar hiç rahat değil yegenimin var acmasi ayri sürmesi ayrı tekerleri bi oraya bi buraya dönüp duruyo çocuk binmek istemediğinde katılıyorum valiz gibi surukluyorum arabayi videosunu izlediyseniz gormussunuzdur şiddetle tavsiye ederim
-Aras- Ben e bebekten almıştım bi araştır bak gözünle gör sür falan anlarsın taşıması da çok kolay 7 8 kilo falan bi ağırlığı var ben 5. Kattan bi elimde bebek bi elimde araba rahatlikla iniyorum öyle düşün