bunemeselaa Kızlar menemen devlet hastanesin de memnun kaldığınız ve takipli olduğunuz bir doktor varmı?
TheMomm bunemeselaa Hı ben Sevda hanıma gittim oda çok iyidi ama hep devletin karşılamadığı çokta bi faydası olmayan ilaclari yazardı Nevin hanım direk azarlıyor zaten Pelin hanıma da gittim beğenmedim Ahmet bey iyidir ya 😊
bunemeselaa TheMomm öyleyse birdahakine ona gidelim zaten bi gitmediğim nevin Hanım ve Ahmet bey kaldı 🙈
Ebrulis Merhaba. Ahmet bey cok iyi birde Pelin hanım. Nevin hanımı hiç sevmem cok ters birisi. :) Öncelik Ahmet bey derim