Selam kızlar biz bir perişan hollandadan antalyaya geldik. Gelip gelcegimize pişman oldum burası neyy alevvvv😭 allahım kızımda su çiçeği çıkartıyomu.. bide yüzünde egzama. Cocuk mahfoldu😭 bide bi arac kiraladık ama akrabadan kahrolsunki araba bozuldu bozulcak. Ben suan son care burayı aramayla buldum belki birinin yardımı dokunur nolur bilen eden varmı araç kiralama firması ama son dakka oldugu icin insanlar giydirebildigim kadar giysireyim diyo gercekten baya rezil bi haldeyiz.. herseyi biliyosunhz belki bunuda bilen cıkar😭