Sul_Zek_Es Canım geçen gün benim oğlumda uyurken bir anda kendini döndürüp beşiğinin kenarına çok sert şekilde vurdu kafasını. Gece 1 de bastık gittik hastaneye, 3 saat gözlemlediler. Radyosyona maruz kalmasın diye belirtilerini takip ettiler. Fışkırır şekilde kusma, sürekli uyku hali, iştahsızlık ve en önemlisi bıngıldağının şişip yada çökmesine baktılar sürekli. Allah’a şükür hiçbir sorunumuz çıkmadı. Sende takip et canım bu yazdıklarımdan bir tanesini farkedersen hiç beklemeden hastaneye git. Umarım bir şeyi yoktur bebeğinin çok geçmiş olsun 🌸