Woman35 Kızlar yakınım 2 aylık hamile ve grip olmuş durumda pastil kullanabilir mi bu durumda zararı olur mu ?
kasimonbes Woman35 ben kullandim canim ama dogal icerikli olmasi onemli. Onun disinda ilik sut karabiber bal zencefil karisimi icsin baya iyi geliyor 💚
Noname21 Woman35 pastilden birşey olmaz ama ıhlamur gibi çaylar daha iyi gelir Gribi atlatmanın ne kolay yolu terlemek terleten şeyler tüketsin bitki çayı içebildikleri Acı yemek