kadert53 Merhabalar doğum yapalı 3.5 ay oldu ama hala adet olmadım geceleri inanılmaz terliyorum ve hararetim oluyor önerileriniz neler acaba sezeryan olan hanımlar siz ne zaman adet gördünüz?
Guzelanne56 kadert53 kırkından 15 gün sonra oldum. Bu aya kadar cok duzenlı ilerledim ama bu ay ne olduysa olmuyorum 1 hafta sonra 2. Reglıyı olmam gerekırken ilkini bıle olmadım. Korunmuyoruz ama testlerim de negatif
Zlm kadert53 sürüm tamamen kesilince oldum ben 4 aylıktı ama duzneli emziriyosaniz 1 yıla kadar normal demişti doktor
Preesess kadert53 benimde doğum yapalı 8 ay oldu 3 aydır adetim 9 10 gün sürüyor bulaşıklik ve koyu geliyor başına gelen varmı acaba
NatashaRomanoff kadert53 5 ay 25 günlükken oldum yani 2 gün önce. Ağrı vs hiç birini yaşamadım tuvalete gidince gördüm şoke oldum hissetmedim bile. Pedi takarken nasıl yapıyoduk bunu dedim güldüm kendi kendime :)
cahillesohbetikestim_ NatashaRomanoff bende bugün oldum. Bebeğim tam 3 aylık. Rengi normal mi ? Çok siyah acaba normal mi?
purplemelon kadert53 ben 2 yıl sonra oldum çok büyük bir üzüntü sonrasi yoksa daha da olacağım yoktu. Şimdi de bir şeye üzülünce erkenden hastalaniyorum
Cerenoymk35 Ayımda oldum. Şuan 5. ayım ve üstünden 4 gün gecikti ama olmadım m. Kokuyorum benim gibi olan var mı regl başlayıp tekrar olmayan. Çünkü genelde ben hamilelikten önce hep günü gününe olurdum. Test falan yapmama gerek var mı
cahillesohbetikestim_ Cerenoymk35 korunduysanız telaşe etmeyin. Ama regl gördükten sonra mutlaka korunmalısınız diye biliyorum. Süt korumaları falan hurafeymis :))
Cerenoymk35 cahillesohbetikestim_ Evet canım bunu biliyorum doktorumda doğum yaptığım da demişti. Korunuyorduk ama geçen ay geri çekilme ile bir iki kere oldu. Endişem bundan dolayı 🫣
Hellloooo kadert53 ilk sezaryanımda 3 ay sonra olmuştum 2.sezaryanda 6 ay sonra 3.de 11 aylıklen daha yeni oldum🤣1 sene boyunca normal diyor bazı doktor bazı doktor emzirme süreci bitene kadar olmayabilirsin diyo bana her farklı doktor 2 şıkkıda söyledi🤣