Ben bu yaz amalıyt oldum cektırdım yanı bebegım 2 aylıktı cok basıt bı öparasyon gecenlerde dıger turnagımda olmustu kendım cıkardım ucu ınce olan bır makası kolanya ıle temzleyın sonra. O batan tırnagın oraya ınce makası sokun caoraz sekılde kesın cımbızla cekın gecıcektır size göre hijyen olmayabılır ama korkanlar ıcın bıre ber