Alprslanatess Ynsm ıstanbulfa yaşıyorum canım normalde 150 gelırdı elektrik 450 geldi ama gündüzleri hep çalışıyordu
Busragokceberra Ynsm Annemin iki tane var Antalyadayiz hiç kapatmiyoruz 600 küsür gelmişti şimdi ne kadar olur bilmiyorum.Kendi evimde tek klima sabahtan akşama 500 gelmişti
Ynsm Marasmom- evet aslında yaşadığımız ilçede çoğu kişi kaçak kullanıyor elektriği ve onların harcadıkları elektriğide rastgele insanların faturalarına attıklarını düşünüyorum hiç biley kullanmamasına rağmen kışın sadece çok nadir soba açan bi aileye 7000 bim gelmişti fatura
Marasmom- Ynsm bak yorumlara klima kullanan herkese yaklaşık benim yazdığım gibi gelmiş, dediğim doğru olabilir Ben sizin yerinizde olsam kaç kw harcamışım onu kontrol ederim, başkasının harcadığını size niye yazsınlar