Merhabalar 🌸 lütfen fikri veya deneyimi olan biyerden duyan paylaşsın 🙏 22ayligiz ve memeyi kesecegiz. Fakat memede uyuyan bir bebek olduğu için ilk memeden kesiste çok sıkıntı yaşadık. Memeyi birakmistik ama uykulara geçişte çok sıkıntı yaşadık. Biberon ve emzik de almıyor. Sizlere sorum emerek uyuyan bir bebeği nasıl memeden kesebilirim??