Bebeğim 5 ay 10 günlük,doktor önerisiyle tadımlara başladık daha yoğurt ve kabak denedim ama doğal olarak bağırsaklarına farklı besin girdiği için sürekli gazı var. Bir tavsiyeniz var mı ?Gazını çıkartırken çok zorlanıyor, emerken bile masaj yapıyorum ama hala içi gaz dolu.