Merhaba güzel anneler. 5 aylık bir oğlum var 4. Ayından beri meme reddi yaşıyoruz zaten sütüm yetmiyordu mama+meme olarak gidiyorduk şuan hepten sütüm azaldı günde 2 kere 5 dk falan emiyor o da zorla sütüm çok azaldı. Önerebileceğiniz bir yöntem var mı süt arttırmak için?