muzicelerim2 ay korkutmak istemem ama 19aylik tam bir faciaydi her bebek bir olmuyor ilk 6aylikken gittik tatile çok çok rahat güzel geçmişti tabi o zamanlar yürümüyordu tek sıkıntımız hastalık olmuştu baya hava değişimi yaşamıştı.simdi bu sefer yerinde durmak bilmedi yolculuk desen tam bir fiyaskoydu hicbisekilde oto koltuğunda durmak istemedi telefon açıyorum yok atıştırmalık veriyorum yok 7saatlik yolu 12 saatte gittik molayla eve vardığımizda rahattı ama denize gittiğimizde hiç durmuyordu yerinde eşim habire peşinde koşuyordu bı saniye durmuyordu yerinde uyku konusunda sıkıntı yaşamadım açık havada güzel uyudu 🤣yemek olarak da çorba falan yapmıştım onları yedi normal yemek yemiyordu çünkü yerinde durmuyordu sanki kovalayan var bebek arabasindada hiç durmadı zaten yani anlatsam bitmez çok fiyaskoydu tövbe ettim 3yasa kadar tatil yok 🤣