Kızlar bebeğim yeni 8 aylik oldu anne sütü aliyor birde sma mama veriyorum malum mamalar 300 tl oldu yetişmiyor artık ek gida da arada veriyorum ama tarif bulamiyorum kahvaltiya ne yapsam ara öğün akşam vs kafam çok karisti instgrma da baktim çok ayrintili malzeme ekliyorlar önerileriniz neler sizler nasil yapiyorsunuz ?