yellowmom8 ateşi varsa mutlaka enfeksiyon vardır, ateş bu yüzden oluyor tekrar bir kontrole götürün isterseniz. Bebeğiniz kız ise idrar yolu enfeksiyonu olabilir hafif. Ben havale geçirmişim 8 aylıkken geçirmişim 4 gün hastanede yatmışım suan anneme sordum yanımda, sık sık ılık duş aldırsın yağlı şeyler yedirmesin ben yağsız yoğurt çorbası yediriyordum sık duş aldırıyordum babanla nöbetleşe başında bekliyorduk kucağa almasınlar birlikte yatmasınlar dedi çünkü sizin ısınızda onun ısısını yüksektirmiş. Benim ateşim inatcıymış 10 yaşıma kadar hep dikkat etmişler. Çok geçmiş olsun