Evet bana da çok söylediler, bi çişle emdiği süt gidiyo doymaz yetmez artık koyu kıvamlı muhallebi ver diye.
Kaşık mamalar pek sağlıklı değil ama bebek irmiğiyle içine meyve ve hurma katarak muhallebı yapabılırsınız.irmik de tok tutar ama tabı 4-5 saat kesıntısız uyusun dıye beklentıye gırmeyın :) bızde öyle olmadı cunku, emmek için uyandı yine 2-3 saatte bır.