Sirretnur Kızım nerdeyse 5 aylık olacak hapşırdığımda, öksürdüğümde kahkaha attığımda idrar kaçırıyorum öyle böyle değil kaptırsam batacak her yerim şakasız. Normal mi? Geçici mi?😒😒😒
benkosarim Sirretnur mutlaka bir doktora gidin yırtılma olabilir erken önlem alsınlar ama gidene kadar da kegele egzersizleri yapın
Derya-Anne Sirretnur yalnız değilsin canım 2 tane normal doğum yaptım oğlumda çok zorlandım 2 hafta hasta beziyle gezdim evde farkında olmadan koyveriyodum idrarımı sonra biraz biraz düzeldi ama hala geçmedi maalesef bende hapşırırken sert öksürdüğüm zamanlar çok gülersen veya tam sıkışırsam eğer kaçırıyorum geçen hafta kadın doğuma gittim simir testi sonucum vardı onu göstermeye gittim doktora rahim sarkmasi var dediler hocam çok degil ama tedaviye başlamamıza gerek yok dedi başka bı doktor dedim çatala çıkardı ıkın dedi ıkınırken tuvalete muayeneden önce gittiğim halde kaçırdım idrar kaçırıyosun dedi hap yazicam kullan eğer geçmezse ameliyat olman gerekiyo dedi ve bazen ilişkide bile idrar kaçırıyorum bu arada 2. doğumumu yapalı 2 yıl oluyo 5 gün sonra
benkosarim Sirretnur dediğim gibi ke gel egzersizinin faydasını görürsünüz Bir deneyin Ben her gün yapıyorum
Tomrisim Bende de var 11 aylık oldu kızım ama son bir kaç haftadır yürüyüşe çıktım o iyi geldi gibi henüz doktora gitmedim bende ama dediğiniz gibi hapşırmada öksürmede böyle tempolu yürüyüş de inanılmaz yani tutamıyorum hep ped kullanıyorum