Sareee11 şubat ayında kızım tam 27 aylıkken başladım ama benim kızm çok hazırdı. Zorlasam 22 23 aylıkken bile öğrenirdi ama zorlamam lazımdı. İyice hazır olsun aceleye gerek yok dedim 5 6 ay daha bekledim. 2 3 defa altına kaçırdı büyük tuvaletini annecim bak cok kirlendi çöpe atmam lazım artık kilodun çok kalmadı dedim(hem titiz hem Malı kıymetlidir) asla kızmadım olur. Öyle şeyler bi dahakine söyle annecim dedim bi daha hiç altina kaçırmadı