Bizim doktorumuz da badem yağıyla masaj yap dedi. 2 - 3 gün kadar oldu. Yaparken korkuyorum da canı acıyor çünkü anlıyorum. Umarım masajla açılır. Ama sonrasında doktorumuz ne derse onu uygularız. Bu tarz durumlarda bence doktoru dinlemek çok önemli. Tabii güvendiğiniz, iyi bir doktorsa.