Kızımı tanıyamıyorum resmen. 20 aylık oldu. Son 1 aydır bambaşka birisine dönüştü. Sürekli ağlıyo, huysuz. Normal bir ağlama da değil en ufak şeyde krize giriyo resmen çatlarcasına ağlıyo. Yemek yemek istemiyor çikolata diye tutturuyor vermezsem kendini yerlere atıyor. Sorun ağlaması da değil sonrasında sakinleşmiyor . Bugün tam 1 saat sebepsiz yere ağladı çatlarcasına . En son acile götürelim bi şeyi var herhalde dedik arabaya bindik sustu. Her istediği 1 saniye içinde olsun istiyo olmazsa kriz. Ne yapabilirim geçici bir süreç mi ? Bu kadar zor olmamalı bi çocuk. 1 aya kadar hiç böyle değildi.. aksam olunca oh bugün de bitti çok şükür diyerek bayılıyorum resmen halim kalmıyor . Psikolojim zaten kalmadı çok yıprattı şu 1 ayda. Böyle bi süreç yaşayan var mı anneler ?