Çok kötü aftlar çıkmış çok üzülüyorum ne yemek ne su içiyooo Allahım çok zor napıcam bilmiyorum bende bebeğimle ağlıyorum el ayak hastalığı denilen hastalıkmış antibiyotike başladık ama ateşi ağrısı hiç dinmiyooo öneriniz nedir nasıl daha hızlı iyileşir