Arkadaşlar merhaba, kızım henüz 2 buçuk aylık prematüre bebek, 10 gündür beraberiz. Sadece beni emiyor ve arada biberonla anne sütü veriyorum. İlk çıktığımız zamanlar günde 2 4 defa kakasını yapıyordu. Ondan sonra sık emmeye başlayınca kakasını yapmamaya başladı. 4 günün sonunda ancak yapabiliyor. Bu arada Kızım sık sık gazını çıkarıyor bu yüzden gaz sancısı olduğunu düşünmedim ama kasılmaları oluyor ve zorlanıyor. Gaz sancısından mı oluyor yoksa kakasını yapamadığı için mi oluyor ?